EXTRA EXTRA

Doprava

ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Zboží, které je skladem, expedujeme do 1 pracovního dne od obdržení objednávky a to prostřednictvím České pošty obchodním balíkem s garantovaným dodáním do druhého dne od odeslání (u každého zboží je termín dodání přesně uveden prosím vždy se podívejte před objednáním zda je pro Vás taková lhůta vyhovující)
  • Zboží, které je označeno "do 48 hod", expedujeme do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky a to prostřednictvím České pošty.
  • Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato adresa zadána v objednávce.
  • O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu.
  • Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby Českou poštou na adresu uvedenou v objednávce.

 

Doprava a platby v ČR

Platba v ČR je možná dobírkou a převodem na účet, cena je závislá na velikosti a váze objednávky a zjistíte ji pohledem na tabulku.

  • Číslo účtu: 66633660 / 5500

 

Způsob úhrady Do 3000 Kč Nad 3000 Kč
Dobírka 168,- Kč ZDARMA
Bankovní převod 119,- Kč ZDARMA

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A POŠKOZENÍ PŘI DORUČENÍ

V případě, že jste převzali zboží, u kterého jste po rozbalení zjistili, že je poškozené i přesto, že obal byl neporušený, oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.

K uplatnění reklamace budete potřebovat:

Fotky poškozeného výrobku (fotku celého výroku, detailu poškození a výrobního štítku) a fotky obalu, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran).

Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození

 

Uplatnění reklamace

ČESKÁ POŠTA – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
DPD – do 2 pracovních dnů vyplňte online formulář na public.dpd.cz

 

Na vašem soukromí nám záleží Používáme soubory cookie a podobné nástroje, které jsou nezbytné k tomu, abychom Vám umožnili nakupovat, vylepšovali Váš zážitek z nakupování a mohli poskytovat naše služby.
Více informací Méně informací